Sinqeriteti që i duhet një lidhjeje të re


Para 3 muajsh u njoha me një djalë. Më dukej shumë simpatik dhe pas çdo veprimi dhe shikimi të tij e ndjeja se shkrihesha e tëra dhe më joshte edhe më tepër. Kemi dalë disa herë me të dhe unë ndjehem mjaft mirë pranë tij, por më duket se ai nuk është edhe shumë i dhënë pas meje. Ai më pëlqen, nuk kam njohur asnjëherë nja djalë më të mirë se ai dhe që të bënte të ndihesha aq e vlerësuar, por nga ana tjetër ai nuk shfaq hapur ndjenjat e tij ndaj meje. Do të doja shumë që ai të më thoshte nëse i pëlqej apo, nëse është i joshur nga unë dhe a mendon për një lidhje mes në të dyve. I kam kërkuar disa herë që të jetë shumë i sinqertë me mua dhe nëse nuk ndjehet u tërhequr të më thotë edhe pse e di që kjo do të më lëndojë shumë. Ndonjëherë mendoj se një nga arsyet që ai nuk më thotë se çfarë mendon për ne është fakti që kemi pak kohë që jemi njohur ndaj kam vendosur që t,i lë edhe disa ditë mundësi para se t’i kërkoj vetë një shpjegim.
Marrë nga “Channel 4”

Editor

Faqe e lajmeve të përzgjedhura nga të gjitha sferat e jetës.Na shkruani në shkupipress@gmail.com.

 

© 2013 Intime. All rights resevered. Designed by Templateism

Back To Top